Adoskom Mirayasel42 Çok ilgili bir doktor bence. Ankara’da yaşıyoruz ama yaz tatilinde Diyarbakır’da kızımın kakasında kan gördük ve Baran Hoca’ya gittik çok memnun kaldık, burdaki bir çok doktordan çok çok daha iyi 😌 keşke burda olsaydıı dedik
Linamommmm Mirayasel42 hastane olarak çok güzel bi sıkıntı yaşadığımız için hiç gitmedim rutin kontrollerine gidiyorum güzel testler falan istiyo :) boy kilo ölçüyor ilgili güler yüzlü bi doktor 😄😄
birtutamsac Mirayasel42 memorial Mehmet Celaloğlu na götürdüm bi kaç kez eh işte, bir de dicle memorial da Ersin beye gittik 2 kezde aradığm doktoru bulamadım henüz 😂
Mirayasel42 birtutamsac bende dicle memorial da Zerrin hanıma gıttık hiç memnun kalmadık bir kaç kişiden Baran hocayı duyduk bakalım nasıl olcak
birtutamsac Mirayasel42 ondan sıra almıştm o gün tek o vardı sonra vazgeçtim askeri hastaneye götürdüm bi tahlil yaptırmamız gerekiyordu. Memnun kalırsınız belki canım götürdükten sonra tekrar yazar mısın senin görüşünü de merak ettim 😇
Mavisimbenim Mirayasel42 gerçekten memnun kalacaksınız bebeği baştan aşağı inceliyor muayenesi de uzun sürüyor bes dk bakıp göndermiyor
Mirayasel42 Mavisimbenim canım ya valla inşallah memnun kalırız 😁😁valla çocuk doktoru bulmak ne zormuş
Mirayasel42 Mavisimbenim aynen ya kadın doğumu hemen buldum karar verdım çokta memnun kaldım ama çocuk doktoru zormuş
Ayasnur Mirayasel42 ya bende yeniyim bana da ali aybar diye bi doktoru çok önerdiler ona gittiniz mi hiç
Ayasnur Mirayasel42 evet cevremde giden arkadaşlarım ali aybar’dan baya memnun. Bende memorial den sultan hastanesi gibi bi hastaneye gitmek istemiyorum galiba 🙄 instagramina baktim iyi biri guler yizlu cocuklarim için doktor da önemli tabii🤔
Ayasnur Mavisimbenim çok teşekkür ederim .. evet yeni geçmiş özele galiba ayy arkadaşlarım doktor giibi değil aileden biri gibi sohbet edip her türlü soru sorabiliyoruz diyorlar çok sabırlı ve bilgili biriymiş…bende mehmet emin gunele goturuyorum. memorialden sultan hastanesi gibi bi hastaneye karşı ön yargiliyim galiba …