8,5 aylıkken okula başladım. Okulum 2,5 gün. 8:30-14:40 okulum. Bakıcı evime geliyor. Evde kamera var. Uyutacağı saati bile ben söylerim. 10:30 da uyut bugün vb gibi. Yemeğini kızımın ben yapıp gidiyorum. Başkasına güvenemem. Bakıcı uyku saatine kadar kahvaltı yapmaz. Kızım uyuyunca kahvaltı yapar. Kameradan hep izlerim teneffüste derse başlamadan falan. 1000 tl alıyor 2,5 güne