Eylulum1809 Ya canım stres yapma.Sen kendini ben işe gidiyorum bebeğim bu yüzden mutsuz diye şartlandırırsan mutlu olduğunda dahi göremezsin. O yüzden bazı şeyleri biraz salmamız,oluruna bırakmamız gerekiyor. Bak sütün de azalmış. Bence başka şeylere odaklanmaya çalış. Onunla daha güzel vakit geçir. Daha çok oyun oyna. Çoğu araştıema çalışan annelerin çocuklarının ileriki dönemlerde çocukların bundan gurur duyduğunu söylüyor. Böyle düşün. 🤗