Banaannede kizim 2.5 yasinda cok dusunerek kendi kariyerimde ilerleme saglayacak bir sekilde ise basladim simdilik asgari haziranda 5.500 6bin civari olacak ama benim icin onemli olan cvm icin guzel baslangic oldu almak istedigim sertifikalara yol acacak..
Cok zor aldim karari basladgm gun birakacaktim esim ve arkdslarim cok destek oldu kizim krese baslayacakti hasta olacak dedim,bugun olmasa 4yasta verssn yine olacak dediler derken ilk hastaligi bile atlattik..3.haftam bu sabah bilr annem nerde diye aglamis kizim uzuluyorm ama onun ve kendi gelecegim icin en dogru karari verdim..
Evdeyken artan depresyonumdan eser yok..calisin kizlar,calismak herkese iyi gelir