Banaannede 😅😅 anlıyorum sizi , buraya göre normal bir ücret çok daha pahalı özel okullar var , ama onlarda program çok daha yoğun yüzme dersleri spor programları felan var ama biz alışmak için daha küçük bir yer tercih ettik , burada eğitim 4 yaşından itibaren başlıyor zaten .
Türkçe bizden duyduğu cümleler var yardımcımız zaten türkçe konuşmuyor Türkmen olmasına rağmen :) bizde pek konuşmuyoruz hatta karıştırıyoruz çünkü günlük hayatta başka bir dil kullanıyorsunuz ve zamanla unutuluyor .
Açıkçası ana dili aslında ingilizce , okulada ingiliz kültürünü daha iyi kavraması , okul kültürünü kavraması için yollayacağız normalde bir okul ihtiyacımız yoktu bizim.