Melisa21 EsmanurunAnnesi teşekkür ederim bir defasinda o sekilde yapmistim ama link olarak paylasilmisti direk acik olarak gorunmuyordu yinede çok sagolun 😊
Evhamlianne selim-im oğlunuz yaşında mı bilmiyorum ama benim oğlumda pek içmezdi, pipetli a101de bi bardak gördü 10₺ydi ilgisini çekti, bende içer belki düşüncesiyle aldım, maşallah içiyo onunla
Kbra_1992 selim-im ay benimkide içmiyo küçük bardak aldjm öle veriyorum yarı içiyo yarı akıtıyor e bebekten 20tlye aldım pipetli daha gelmedi umarım ondan içer
Laren Deletedmom5284 canim pipeti kac aydan sonra kullanabiliyorlar kızım 6 aylıkta beceremez heralde dimi 😅
Deletedmom5284 Laren belli olmuyor canım benim kızım ilk pipetli suluğu kullanmıştı diğer alıştırma bardağını beğenmemişti 😂
Deletedmom5284 selim-im hayır yaşamadım hiç, o akıtma şans meselesi aventin çok akıttığını söylüyor çoğu kişi pahalı olmasına rağmen, sanırım üretimle alakalı hatalar, markaya takılmamak gerekiyo suluk tamamen şans 😂😂
yazinannesi21 Benim kızımda içmiyor. Nuk’un alıştırma bardağını aldım ama kabul etmiyor sadece ısırıyor. Mecbur kaşıkla az az veriyorum