selim-im Benimde kızım eskiden pek icmezdi sevmezdi ne zaman icmeye kalksa oldugu gibi fiskirtirdi agzindan bende wee baby alistirma bardagi aldim biberon tarzinda iki kulplu ondan sonra likir likir icmeye başladi cok sukur wee baby daha uygun o marka uzerinden urun bakabilirsin ben gayet memnunum rahat icebiliyor suanda