selim-im Avent kullandım az içti,skıphop aldım bir süre resmini beğendi içti. Weebaby nin aldım iki tane onda da az içti. Şimdi ebebekten 3 tane sipariş verdim. Umarım biraz daha artırır. Gittim rengarenk pişerler aldım kendimiz açalım içelim belki içer dedim. Pipetlerle oynuyor ama içmiyor yine. İnşallah sizinki içer.