Hayırlısı olsun gelmiş geçmiş olsun 🌸 Bizde 6. Ayımızda yaptırmıştık. Erken yaptırmak benim düşüncem anne ve bebek için daha hızlı iyileşmesine yardımcı oluyor ve kolay bir süreç oluyor. Hatta keşke daha önceden yaptırsaydım bile dedim kendime. İlk gün biraz zor geçiyor ama gün geçtikçe daha iyi olacak biraz büyümeye başlayınca iyi ki erkenden yaptırmışım diyorsunuz.