Tospiktospikcanimarkadasim hayırlı olsun inşallah öncelikle. Hiç korkmayın inanın çabucak bitiyor. Bide çok küçükmüş zaten bişicik anlamaz. Bende 1 ay önce yaptırdım 22 aylık oğlumu çok rahat geçti. 15 dk ameliyat olmak üzere uyandırması vs derken 1 saat sonra verdiler kucağımıza. Geldiğinde çok ağlıyordu doktorumuz acıdan ağlamıyor korkmayın hiç bişi hissetmedi sadece açlıktan üşümekten ve narkozun etkisinden ağlıyor dedi. Sonrasında emzirmem gerektiğini söyledi doktor hemen emzirdim. Sonra biraz daha ağladı bende ayağımda salladım uyudu. Eve gelince de sanki hiç bir işlem yapılmamış sünnet olmamış gibi aynı enerjiyle koştu oynadı 😊 Rabbim kolaylık versin çabucak geçer gider inşAllah 🙏