Tospiktospikcanimarkadasim benim ortanca oğlum çok iltahaplanirdi antibiyotik verir gönderirdi doktor o zaman sünnet ettir diyen olmadı tabi abisiyle beraber 4 yaşındayken ettirdim çok şükür bir daha hiç olmadı bunda da sıkıntı yaşamamak adına bir an evvel ettirelim istiyorum çünkü kaka yaptığında pipisi kızarıyor hemen hatta dün kanamisti 5 dk bekledi altını değişmeden diye ben de bir an evvel yaptırayım dedim. Evet emekliyor biraz zorlayacak ama çocuklar oyuna falan daldiklarinda hemen unutuveriyorlar. Siz lokal yaptirmissiniz sanirim. Ben de lokal istiyorum ama durur mu nasıl olur bilemiyorum genel taraftarı değilim açıkçası ne kadar az da olsa narkoz bana korkutucu geliyor. Öyle ki 3. Oğlumu sezaryen sonrası normal doğum yaptım ☺