AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ilk gittiğimizde dinledi ciğerlerinde sıkıntı yok dedi ama halbuki ben emzirirken sırtındaki hırıltıyı hissediyordum, ikinci defa tekrar gittiğimde yine dinledi hırıltısı burnundan kaynaklı bol bol açın deyip gönderdi, içim rahat etmedi ordan anneme geçtim, annem biraz kucağına alınca nefes alışverişi hiç normal değil hemen hastaneye gidin dedi, bizde apar topar gittik doktor dinler dinlemez bronşları aşağıya inmiş acilen tam teşekkülü bir hastaneye gidin dedi.. baya canım sıkıldı, hani sağlık ocağını dinlesem çok daha ilerleyebilirdi
mahir ilk zamanlar hırçınlaştı ama şimdi pek sıkıntı yapmıyor, sevdirmeye çalışıyoruz ona da yanaşmıyor :) biz hastanedeyken onu terk ettiğimi düşünüp küsmüştü, benim için biraz zor geçti o süreç ama sonra gönlünü aldım