PembePelikan Ahsen-zehra öyle mi, çoğu kişi faydasını görmüş bende bakıcam artık siz ne kullanıyorsunuz şimdi, bebeğiniz ne kadarlık oldu
HLmom PembePelikan yok herhangi bir sakıncası ben kişiye özel olsun diye ayırdım ikisinin spreylerini
HLmom PembePelikan hastaneye yattık 3 gün orda çok sık kullandık bide çıkınca 1 hafta sık kullandık hızlı bitti ama ikinci sanırım uzunca Bi süre gider başka marka da stok yaptım 2 sene rahatım gibi
MLSyildiz PembePelikan ilk haftasında kullanmaya başladım çok iyi bir ürün yalnız yeterli değil mutlaka yıkamak gerekiyor arada yine onunla yapabilirsiniz ben hem yıkadım aradada sterimar kullandım
PembePelikan MLSyildiz yıkamaktan kastınız aspire etmek mi ? Onu da yapıyorum sık sık ama tek ürünle devam etmek istediğim için bunu almaya karar verdim
MLSyildiz PembePelikan evet şırınga serum fizyolojik şart arada yaparsanız olur sterimarı ama tek başına yeterli değil maalesef bende cesaret edemediğimden kullanıyordum hastanelik olunca doktor dedi ya cesaretini toplucaksın yada ciğerlerine iner diye zorla alıştım
PembePelikan MLSyildiz o kadar sık yapıyorum ki, hoşlanmıyor çok ağlıyor dayanamıyorum ona, en azından eskisi kadar sık yapmamış olurum
Erdgngulcann PembePelikan ben 15 gündur kulalniyorm canım ilk fizyolojik serum kullandım ise yaramadi buan gectm
PembePelikan Erdgngulcann sipariş vermiştim bugün geldi hemen kullandım, güzel akıttı gibi arkasından rahat uyudu çünkü, bakalım eğer memnun kalırsak süper olur Çünkü sürekli serum suyu enjeksiyon arkasından aspire etmek çok yorucu bebeği de sıkan bir durum