PembePelikan Ben bu fısfıslıları neredeyse 1 yasa kadar kullanamamıştım (korkumdan:)). İlk 6 ay otribebe sf ve aspiratörü ile nazalnem kullanıyordum. Nazalnem bitkisel bir yağ, ikişer damla damlatıyordum burnuna zaten ne var ne indiriyordu ve nemli kalmasını sağlıyordu uzun süre. İlk doğduğundaki bebek kontrolünde, doktorumuz söylemişti de, adama uzun süre duacı olmuştum resmen.