TosbikAnnesiiiii Blueedreamssx aaa ciddi misiniz bizde çok fayda etti bide arka krem var oda çok iyi ama tüp gibi şisesi olanda. Diğerleri fayda etmiyor
Bidam Blueedreamssx bi saglik ocagina goturun dr bi görsün bence. Benim.kizimin pisik sanip krem kullanip durdum meger mantarmis. Mantar kremiyle hemen geçti.
Leylacq Blueedreamssx benimki de öyleydi. Bence deneyin travazolu. En fazla 2 gün. 3 gün bitmiş olacak
Momanne06 Blueedreamssx bez veya ıslak mendil pişik yapmıştır canım dikkat et birde kakasını çok bekletme öyle de oluyor
Blueedreamssx Momanne06 kaç haftadır kakasını doğru düzgün yapmıyor kabızlık yaşıyoruz ve doğdu günden beri sleepy kullanıyordum bir anda bezini değiştirip prima aldım birden mahvoldu tekrar sleepye geri döndüm
Kagansmother alptoyyy zeytinyağı sürdüğüm gun bi sonraki açısından altını geçirmiş oluyor ama soguknsikim saf zeytinyağı olmasi önemli
alptoyyy Kagansmother bana sürme demişti doktor yakarmış bende dinlemedim sürdüm gerçekten çok kötü yapmıştı
Blueedreamssx Dilek00 evet üst kısım önceden sleep kullanıyordum gidip bezini değiştirdim prima aldım o gündeen beri pişik oldu
momand_dad12 Blueedreamssx hametanı yeni yazdı doktorumuz benim oğlumun pişiği hiç geçmiyor ama buu krem hafifletti baya ondan önce arto kdem iyi gelmişti bol bbol havalandırın altını ve ıslak mendil kullanıyorsanız kullanmayın pamuk ve su kullanıın vveya yıkayın altı kurumadan da kapatmayın kremi sürdükten sonra da hemen kapatmayın o da pişik yaparmış nem yapıp kremi emsin teni öyle kapatın ben öyle öyle biraz hafiflettim
Secil34346 Blueedreamssx sudocrem tavsiye ederim ciltteki her türlü tahriş kızarıklık hepsine çok iyi geliyor doktorum önermişti
Melek-gls446 Blueedreamssx Hametan mavi olanı kızım 2 yaşında dogdugundsn bu yana kullanıyorum anında çözüm cnm
Vuslat23 Blueedreamssx bizde aynıdık , pipi ucuna göz kremı varya teramycn onu verdı dr, öbür kısımada travazol hematen bırtane daha vardı onu karıstırıp surduk ıkısı varsada olur karıstır sur , hala bıle olsa suruyom nırmal zamndada sudocrem