Blueedreamssx canım pişik olduğuna emin misin? Oğlumun bir buçuk aydır her gittiğim doktorda pişik denerek başta pişik kremleri daha sonrasında mantar kremleri verilerek tedavi yapılmaya başlandı ve sadece kasıklarda olan kırmızı ve kabarcık olan lekeler önce bacağına sonra da beline sıçradı beline dahi pişik dendi tahlillerde enfeksiyon çıkmadı alerji doktoruna götürdüm pişik bu alerji değil dendi en son Acıbadem hastanesine götürdüm cildiye doktoru yanlış tedavi uygulanmış bu çocuk ne mantar ne pişik egzama olmuş dedi bir buçuk aydır altı tüh krem kullanmama rağmen geçmeyen şey teşhisten sonra iki günde bir kremle düzeldi