Blueedreamssx Kızlar 2 aylık oğlum var kasık bölgesinde ve yanlarında çok kötü pişik oldu ne sürsem fayda etmedi Bepanthol, hamazinc ve zeytinyağı sürsemde fayda etmedi sizler ne sürdünüz de geçti acaba
dilfiruz Blueedreamssx ya evde Arko kreminiz varsa deneyin az bi yerinde bende inanmadım ama bize çok fayda etti diğer pişik kremlerinden çok çok iyi geldi standart Arko nem yeşil beyaz tüp olandan
Blueedreamssx pogcayanakannesi teşekkür ederim ☺️ yarın sabah sağlık ocağına götürmeyi planlıyorum pipisine kadar kızarmış resmen
alptoyyy Blueedreamssx zeytinyağı sürmeyin dediler bana yakarmış diye bende bi kere sürdüm bilmiyordum ikinci bezi açtım çocuğun resmen altı yanmıştı Arko krem geçirdi anında
Kagansmother alptoyyy zeytinyağı sürdüğüm gun bi sonraki açısından altını geçirmiş oluyor ama soguknsikim saf zeytinyağı olmasi önemli
Eloslidos Bizim kız da çok kötü pişik olmustu aşamalı olarak oksizinc hametol ve sonra doktorumuz dokunun iyileşmesi için kortizonlu krem ve deri iyileştiren krem verdi o ikisini kontrollü kullanmak laızm o zaman geçti şimdi hametolsuz bez kapatmıyorum beyaz tenli hassas bir bebeğim var malesef
Bidam Eger pisikse cinko iceren krem.kullanmaniz.lazim. oksizinc cok iyi. Oksizinc hametan donusumlu kullanin.
Leylacq Blueedreamssx benim kzımda öyle oldu çok kötü 20 güne yakın çektik. Sadece travazol iyileştirdi. Çok ağladım kuzum öyle olunca. Şükür geçti.
Leylacq Leylacq geçtikten sonra sadece sudocrem kullandım. Ağır pişik olduğu için başta o da geçirmedi. Hametan muslera bepantol hepsini denemiştim. Bir bu travazol yaradı