TosbikAnnesiiiii papatya09_ aynen öyle oda alışır yapar inşallah büyüdükçe zorlaşıyor ya altını bağlamak feln inşallah küçk oğlumda abisine çeker hemen bırakır
TosbikAnnesiiiii papatya09_ bence öyle yani konuşmazsak nasıl öğrenecek ki kelimeleri babamda çok sever konuşmayı aldı karşına akşama kadr çene 😃
papatya09_ TosbikAnnesiiiii ceneli olmak kerekiyo pandemi oldu bide dışarı çıkmıyoruz bide ondan erken dogdu bide ak cigeri de sıkıntılar oldu şimdi iyi sükur
TosbikAnnesiiiii papatya09_ iyi maşallah Rabbim yaşatmasın bir daha acı ağrı 🙏 aynen öyle vallahi çene yapmk önemli 😊
TosbikAnnesiiiii papatya09_ eehh baya zorluklarıda var kıza göre ama yinede şükür eziyeti yok şimdilik büyüdükçe değişiyor huyu suyu birde anneci
urazinannesiii papatya09_ 28 yaşındayım Adana lıyım ama eşimin işinden dolayı Aydın dayız biz de. 17 ay 15 günlük oğlum var 🥰