TosbikAnnesiiiii papatya09_ eehh baya zorluklarıda var kıza göre ama yinede şükür eziyeti yok şimdilik büyüdükçe değişiyor huyu suyu birde anneci
papatya09_ TosbikAnnesiiiii ewt bn kucağımda susuyorum babasından çığlığı basıyo bn öpüyorum babası öpüyo aglıyo😆
TosbikAnnesiiiii papatya09_ oda anneci desenize ama çok zor oluyor sizsiz hiç bir şey yapmk istemiyor benmki öyle sütünü bile beraber içeriz yanına yatarım
papatya09_ Derya-Anne TosbikAnnesiiiii TosbikAnnesiiiii çamaşır seriyorum eşim gel aglıyo yemek yapıyorum gl iki çocuk ev annem çalışmıyo kaynanam kendine bakamıyo evim evim diyo gelse bile bi isimli tutmuyo kendim yapmaya çalışıyorum aksama partim cıkıyo
Derya-Anne papatya09_ kastamonuluyum 28 yaşındayım 4 yıllık evliyim 3 yaşında kızım 6 buçuk aylık oğlum var çok şükür Rabbim’e
Eymosunannesi papatya09_ Adıyaman’lıyım İstanbul’da yaşıyorum. 29 yaşındayım 10 aylık oğlum var memnun oldum efemm☺️ 🌼🌸
papatya09_ TosbikAnnesiiiii sevmeye geldimi herkes var cnm yemek yok ortada da 4 makine çamaşır serdim dolapları sildim mutfağın buz dolabı iç dış iki çocuk bakımları kahvaltı akşam oldu bi kahve içeyim dedim ama olmadı
Tunacan 26 yaşındayım mersinliyim mersinde oturuyorum 2 yaşında oğlum var bide mersinde oturan var mı😀