Merhaba anneler benim oğlum da 2 yaşındaydı hem sütten kestim hemde tuvalette alıştırdim hamile olduğum için biraz zorda olsa alıştırdim tuvallet diyemiyor sadece çiş demesi yetiyor tabi doğum yaptım ben hastanedeydim oğlum iki gün görümcem de kaldı görüncem bağlıyordu tekrar beze alıştı tuvalete gitmiyordu ama çok şükür ki yine alıştı