Öncelikle çiş ve kaka diyebiliyor mu ? Ben 26 aylıkta başladım. Kesınlıkle kimsenın acele edip erken baslamasını önermem. Ve inanın hiç zorlanmadım cok sukur. Bezındeyken çiş edince söyle demiştim. Bezıne çiş yaptıkça çiş dedi . Zaten baslangıc ıcın cocugun ciş ve kaka diyebilmesi. Sonrasında ona lazımlık aldım artık tuvaletı gelınce oraya yapıcağımızı söyledim. Kendim tuvalete giderken benım yanımda geliyordu, anlatıyordum. Lazımlık aldıktan sonra hep bırlıkte gittik o otururken bende oturdum. Başta çişi olmasada oturttum alışması için ve gunduz basladım. Yarım saatte bır bırlıkte gittik sureklı sordum ciş var mı dıye var veya yok dıyordu. Ilk gun böyle geçti ıkıncı gun ciş geldiğinde çiş dedi kendi gitti. Buyugunu uc gun sonra yaptı korktu basta ılk yaptıgında zorlandı ama sadece o kadar eve ciş durumu da 2 den fazla olmadı. Yanı kısacası cocuk kendını bellı edıyor hazır olup olmadıgını erken baslayarak ne kendıne ne cocuga ezıyet etme derim burdan butun arkdaşlara ve 26-27 aydan önce baslamayın bence kendınıze yazık edersınız 🤷🏼♀️