Saitkereminannesi kesinlikle bağlamayın benim kızım 18 aylıkken çişe alıştı bir hafta zorunlu bir şekilde bez takmak zorunda kaldım ondan sonra hep altına yaptı şuan 29 aylık asla yapmıyor hep kaçırıyor pedogog yada oyun terapistine götürmek istiyorum çünkü hep ben soruyorum kendisi anne çişim geldi demiyor konuşuyor kendini ifade edebiliyor daha önce geçmişinde var o zamanlar anne çiş geldi kka geldi diyordu şimdi demiyor inatla sanki altına yapıyor hal bez takıyoruz artık napıcam bıktım ya yemin ediyorum usandım sabır mabır kalmadı bende memeyi daha zor keser diyordum memeyi kolay kesti yada ben çok hassas davrandım memede sabırla aylara yayarak kestim hiç travma yaşatmadım memede ama tuvalette işin içinden çıkamıyorum evde 3 lazımdık var tuvaletle ilgili kitaplarda almıştım hiç sabrım kalmadığı için artık başlamıyorum yani devamlı kakalı kilot yıkamaktan bıktım