honeysmom
İlk sevincim,ilk mutlulugum ilk göz ağrım kızım… Annen seni hep çok sevdi hep çok sevecek senin için çabaladı olmadı kızım bu dünya sana layık değildi.. Ama elbet bir gün kavuşacağız. Buradaki hayallerimizi cennette yaşayacağız inşallah… 🕊️
Gökkuşağı bebeğim oğlum.. Sen geldin tekrar güneş açtı. Sen geldin tekrar hayaller canlandı. Çiçekler tekrar açtı. Bahar geldi. Mutluluk tekrar geldi. Sen iyi ki geldin benim ilacım sensin. Seni kimsenin üzmesine izin verme sen çok değerlisin. Seni çok seviyorum..🌈❤️