honeysmom canım oğlum benim rabbim bir oğul aldı sonra seni nasip etti 🤲🏻 3,5 yıl oldu ben hala keşke abinde yaşasaydı diyorum 😞 senin emekleyerek evin içinde dolaşıp yaramazlıklar yapıyor oluşunu keyifle izliyor ve yüce rabbime daha da çok şükrediyorum sen benim en büyük şükür sebebimsin ve yüce Allah’ın en güzel hediyesisin İyiki doğdun Aslan’ım Annen seni çooook seviyor rabbim senin acını göstermesin bize (amin)