Berenikomm oğlumun cildi de atopik, özellikle kışın havaların kurumasıyla daha da arttı. Mustela stelatopia kullanıyordum onu bıraktım, doktor la Roche posay lipikar serisini önerdi. Nemlendirici ve şampuan olarak onu kullanıyorum.. daha iyi durumda. Bir de her gün duş aldırıp şampuan yapıyordum haftada 2 kez şampuan yapıyorum artık, duş süremiz uzundu onu kısalttım, doğduğundan beri lif kullanmam zaten, elimle ovalarım, duştan çıkar çıkmaz direk tüm vücut nemlendiriyorum. Kıyafetlerine hep hassas durulama yaptırdım doğduğundan beri, bir de deterjan olarak uni baby kullanıyordum green clean e geçtim.. gün içinde kuruduğunu gördükçe sayısız kez nemlendiriyorum. Bizim şuan ağız çevresinde ve ensesinde var.. mümkün oldukça örgü hırkalarını yeleklerini giydirmiyorum 🥺 (boşa gitti örülenler) kıyafetlerini pamuklu tercih ediyorum. Umarım faydalı olur 🌸♥️