https://imgyukle.com/i/EnP6xe
Hem özel hem eğitim araştırma göstermediğimiz doktor kalmadı.. Atopik dermatit egzması var çocuğumın yüzünde. ama bi kaç gündür elinin üstünde de kuruluk vardı sürekli nemlendiriyordum tabi..Bugün böyle kanama gibiye dönmüş öf kafayı yicem. Sürtüde bir yere acaba o yüzden mi oldu yoksa böyle böyle vücutta büyüyor mu? bu durumu yaşayan var mı ?