Yade012 Siz önce karbonhidratın ne olduğunu öğrenmelisiniz sanırım. 🙄 Ve evet bir bebek 2 yaşına kadar ne kadar sağlıklı beslenirse bağışıklık sistemi o kadar yüksek olur. Yetişkinlik döneminde de kolesterol, şeker hastalığı, mide problemleri, bağırsak tembelliği gibi hastalıklara yakalanma olasılığı ciddi oranda düşer.