Yade012 kime ne denip ne denmeyeceğine siz mi karar veriyorsunuz? Başkalarını eleştirenleri siz de eleştirerek aynı şeyi yapıyorsunuz. Ben burada şimdiye kadar hiçbir postta (özellikle şeker, pirinç unu, cici bebe ve yürüteç konusunda) aaa evet yanlış yapıyormuşum deyip vazgeçen görmedim. Çünkü zararlı olduğunu kendileri de biliyor ama sizin gibi işte sebepler yaratmaya çalışıyorlar.