Zamanında şeker vermedik, süt vermedik, cicibebe vermedik, çikolata vermedikte ne oldu oğlum 5 yaşına girecek yakında paketli çikolataları saklayamaz olduk, misafirliğe gidiyoruz şekerli kekleri şekerli sütlü tatlıları önünden alamaz olduk, markete gidiyoruz paketli bisküvi reyonundan ayrılamaz olduk. Küçükken zararlı dediğimiz ne varsa büyüyünce engelleyemez olduk. Biz küçükken inek sutleriyle büyüdük, cicibebelerle büyüdük pirinç unlariyla büyüdük noldu cokmu sağlıksız olduk. Burda biri şeker veriyorum diyip onu linç etmek çok yanlış kimse kimsenin anneliğini sorgulamaya hakkı yok.