Esrasilgu Maltepe’de oturuyorum ben, forumda Gebze için doktor önermişlerdi ama hangi posttu hatırlamıyorum. Arama kısmından “Gebze doktor” yazıp bulabilirsiniz belki. Yeşil ve gürültülü kaka yapıyordu, cildi çok hassastı. Doktorumuz da alerjik bir bebek gibi duruyor, endişelenmeyin ama gözlemleyin demişti. Kakasının sarı olduğu zamanda yaklaşık 1.5 aylıkken sanırım kakasinda kan damlası gördük. Gaitada gizli kan, reduktan madde ve calprotektin bakıldı. Sonuçlara göre hem alerjisi hem de laktoz intoleransı vardı. Alerjiden çok laktoz intoleransı daha baskındı ve ben de sürekli emzirdigim için sindirmede sıkıntı yaşıyordu büyük ihtimalle o yüzden relaktaz çok işimize yaradı. Ama biraz pahalı bir ilaç. Maksimum 2 ay kullandık, sonra yavaş yavaş kestik kakası düzelince.