Esrasilgu canım gazdan neden bukadar korkuyosun? Gazdan korkup neden birşey yemiyorsun. Gaz yani bu sen yediklerine de dikkat etsen bebek ağlarken, esnerken, emzik emerken hava yutar o bile gaz yapar. Benim oğlum 14 aylık olacak hala daha gazlı ıkınmaktan bir hal oluyor gece uykusu yok denecek kadar az. Sen sütünü arttırmaya çalış bestlak damla var ben faydasını görmüştüm ondan iç süt arttırıcı bol su tüket hergün ılık duş al ve duşta göğüslerine masaj yap youtube de göğüs masajı var ona bak aşırı fayda sağlıyor süt arttırımı için ve birde 3 saatte bir göğüslerini sağ süt üretimi olsun ki süt artsın gaz konusuna yapcak hiç birşey yok anne sütü alıyordu ilk altı ay benim sütümde aşırı gaz yaptı oğlana ne kullandıysam geçmedi sonra emmeyi bıraktı mamaya geçtik o da gaz yaptı sonra ek gıdaya geçtik onlarda gaz yaptı yapıyo yani bu kadar korkma