Esrasilgu maflor kullanacaksanız biogaia’yı bırakın. Aynı ayna birden fazla probiyotik kullanmamanız gerek. Biz NBL probiyotik damla kullandık, alerjik ve laktoz intoleransı olan bir bebek olmasına rağmen gazı yoktu. Belki sizde de işe yarar. Laktoz intoleransı için de relaktaz damla kullanmıştık. Doktorunuza sorabilirsiniz, belki sizin bebeğinizde de bu sıkıntı vardır. Oğlum sizin bebeğinize kıyasla çok büyük, sütüm ona ağır gelir, yoksa yollardım. Kısa zamanda bu zor süreçleri atlatırsınız umarım 🌈