Blackcloud Zebe 1 yıl sonraaaa 2 çocuklu hayata alışmış, düzenini oturtmuş mutlu bir anne olacağım. İnşallah. Amin. Ahahah amin inşAllah, bende aynını yazam.🥲🧡😂
yareninannesi888 Kvsrelif demi ya bolu Balıkesir Çanakkale dünya varmış deriz valla çocuklar binaların içinde büyüyüp gidecekler burda
izmirlokma Adakus1 insallah meslegime baslayacagim 3 yasina kadar bebegimle olmayi tercih ettim artik donmek istiyorum ama bakalim sartlar ne gosterir 🤷♀️
Sero8 Adakus1 hunharca tatil yapacağım inşallah 😁 inancım tam fakat gerçekleşme umudu yok ya hadi yine de inanalım 😅
hurremsultann Adakus1 tam 1 yıl sonrası için konuşuyorsak yine eve kapanmış oturuyor olacağım bu şehrin kışından nefret ediyorum 🙄
idilolo Adakus1 bebeğim seneye bugünlerde 20 aylık olucak inşallah, memeden kesmiş, daha rahat uyuyor olacağım, bebeğim de artık yürüyor ve daha çok iletişim halinde olacağız inşallah.
Tugcedrkc Adakus1 hmmm… ben bir yıl sonra oğlum 2 yaşında olmuş yürümeye başlamış kendini eğlendirebilir duruma gelmiş, ağlama krizleri olmadan, kendi yuvamda kahvemi yudumlayacak durumda olurum diye düşünüyorum…
PelinByrktr Adakus1 Ben 1 yıl sonra oğlum ve eşimle hayalini kurduğumuz Amerika seyahatine gitmiş olucam, bu güzel olumlamayı evrene yolluyorum 🧘🏻♀️
Fiibibufey Ben 1 yıl sonra canım oğlum ve ailemle bambaşka bir şehirde çok güzel bir hayat kuracağım inşallah 🤗bir de kilo vereceğim 🤪