Zebe Adakus1 1 yıl sonraaaa 2 çocuklu hayata alışmış, düzenini oturtmuş mutlu bir anne olacağım. İnşallah. Amin. @Blackcloud 🌝
Blackcloud Zebe 1 yıl sonraaaa 2 çocuklu hayata alışmış, düzenini oturtmuş mutlu bir anne olacağım. İnşallah. Amin. Ahahah amin inşAllah, bende aynını yazam.🥲🧡😂
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Adakus1 1 yıl sonra iki çocuğum birlikte oynayacaklar biraz rahat nefes alacağım. 😂
Esahyabu İnşallah bir yıla kalmadan işime geri dönüp seve seve içime sinebilecek bir evde dostlarımla kahve /gün muhabbetleri yapabilirim
Serranin_annesi Adakus1 1 yıl sonra kaynanamdan kurtulmuş olayım evlerini yapıo çıksınlar inşallah bir de göbeğim erimiş olsun 🤭
fermaninannesi Adakus1 ben 1 yıl sonra oğlumun uyku düzenini oturtmuş olacağım ve kendi kendine uyumaya başlamasını sağlayın odasında uyutmaya başlıcam 😂 ve büyük olasılıkla 2.yavruma hamile olacağım 😍
Yusrayezra15- Adakus1 1 yıl sonra ikizlerim kreşe başlamış ben tüp mide ameliyatı sonrası fit bir vücut la günümü gün ediyormuşum🤲😂😂aman Allahım nasıl güzel bir duygu🤭
Ebrulideniz Adakus1 1 yıl sonra büyük kızım 3 yaşında küçük kızımda 1 buçuk yaşında olmuş olacak. Ve ben çok rahat olmuş olacagım 😂😂😂
simiyyy Adakus1 1 yıl sonra daha sakin ve kontrollü bir insan olacağım. Hiçbirşeye sinirlenmeyen bütün kızgınlıkları kızım için yenmiş ve unutmuş olacağım. Böylece o bundan hiç etkilenmeyecek 🧚🏻♀️