ebz09 yazık ben çok üzülüyorum ya böyle milletle dalga geçer gibi biz de burada geçinemiyoruz diyenden, evet her yerde hayat pahalılığını yaşayan kesim illaki var ama bu demek değil ki Türkiye’nin durumu çok güzel vay efendim halinize şükredinler falan. Bu bayan için söylemiyorum bunu ama artık yurt dışında yaşıyoruz bizim de durumumuz kötü diyene bi niye duruyorsun diyesim geliyor hep. Gel kardeşim memleketine o zaman mis gibi yaşa burada