Annesinin_kuzusu00 arkadaşım neyi savunuyosun? Bu devirde kim parayı kolay kazanıyo?? Senin aldığın 1700 Euro oranın koşullarıyla 20 bin gibidir. Bizim evimize 13 bin para giriyor ayda 2 bin kira (ev lüks sanılmasın 15 yıllık eski bina) 2 bin fatura (doğru dürüst ısınmıyoruz elektrik kullanmıyoruz bile) kredi kartı cartı curtu 2 bin.
market pazar alışverişimiz toplamda aylık 4 bini buluyo BİR KİLO KARNABAHAR 18 LİRA BİR KİLO BROKOLİ 17 LİRA BİZİM MEMLEKETTE NEYDEN BAHSEDİYORSUN? Bir kilo et aldım dün bir kilo ya 108 lira para verdim. Ben pazardan 200 lira harcamadan evime sebze meyve alamıyorum ya neyin karşılaştırmasını yapıyorsunuz hala? Burada kaç tane asgari ücretle geçinmeye çalışan insan var alay eder gibi ben de asgari ücretliyim ama 100€ Nike ayakkabı alamıyorum demeyin lütfen hem o kadar değil o ayakkabı orada hem de bal gibi alırsınız
kızımın aylık bez masrafı 300 lira o da uygun bezlerden biri
Aylık mama masrafı 400 lira
Araba aylık bin lira mazot yiyo okula gidip geliyoruz mecbur biniyoruz. Ee 13 bin den bize ne kaldı?? Sıfır.
Yine karta gir yine karta gir.. nereye kadar bu? Sen bir de alay eder gibi burada 100 Euro ayakkabı diyorsun. Benim zibilyon tane tanıdıgım var Almanya’da bir Allahn kulu da şikayetçi değil bizimle dalga geçiyorlar resmen sanki bu durumun sorumlusu bizmişiz gibi. Adamlar bir yıl kazandığı parayla buranın en lüks sitesinden ev kaldı 1 milyona sizin parayla 100 bin Euro bile etmiyo 80 bin Euro ile ev aldılar ev ben bir milyon TL yi kaç yılda kazanırım????
Kazandığımız 13 bin lira üstümüze başımıza doğru dürüst bir şey almadığımız halde dışarıda yemek yemediğimiz halde hayatımızı kimseye muhtaç olmadan geçirmemizi sağlıyor LÜKS HİÇBİR ŞEY YAPMADIĞIMIZ HALDE.
Şu avrupada yaşayıp gelip burada ahkam kesmeuin Allah aşkına, burada kaç milyon tane insan kendine çocuğuna hiçbir şey alamıyor parası yetmiyor diye hep ikinci el 3. El giydirmek zorunda kalıyor beş kuruş hesabı yapıyor. siz orada Nike ayakkabıya €100 vermek zorunda kalıyorum diyorsunuz. Burada uyduruk çarşı mağazaları ayakkabıları bile olmuş 250-300 birkaç ay zor giyersinz. şu hesaplamaları düzgün yapın. Gerçekten ayıp.