ebz09 Amerika depo savaşları diye bir YouTube kanalı var, orayı izleyince hayattan soğuyorum. Adam elalemin depolarından marka kıyafet ayakkabı elektronik alet çıkarıyor ve daha bir sürü şey ikinci el olarak satıyor, ikinci el Nike ayakkabı 7-8 dolar mağazada 15 dolar. Birim fiyat olarak düşününce çok gülünç bir rakam. İkiye parasına çevirince de işler pek değişmiyor yine aynı. Oralarda yaşam gerçekten ucuz ama her güzelliğin kusuru da var sağlık sistemlerinin kötü olması gibi.