ebz09 hayır, gerçek.🙈
Ben de çalıştığım dönem yurtdışından ürün getirtiyordum, giden arkadaşlarımdan istiyordum. Makyaj malzemesi, ayakkabı, parfüm. Tl bazında bile daha uyguna geliyordu yurtdışından o zamanlar. Hatta aliexpressten telefon kılıfı sipariş edip burada sosyal medya üzerinden satıyorduk arkadaşımla. Şimdi hayal tabii.😁
Bizim “ohaaa, fiyatları uçmuuuş” dediğimiz ve lüks olarak gördüğümüz Zara, avrupanın Lc Waikikisi.😂