Annesiballisiii çorbaların her türlüsünü içerdi içmez oldu yoğurt gece yatana kadar versem yer derdim artık yoğurt da yemiyor sebzeleri zaten saymıyorum hiç alakası yok hemen çıkartır balık tavuk et mi o da ne diyorum kızım adına ve 18 aylık.Arada belki o da çok nadir köfte tırtıklar,muz,elma,mandalina da canı isterse,her gün farklı.Kahvaltı zaten yapmıyor,peyniri ağzına sürmez,yumurta kırk yılda bir.Ama hipp mama vereyim içer de içer ne zaman normal yicek bu bebeler bilmem üstelik hiç de ısrar etmem ama değişmedi aç bıraksam da aynı🤦🏻♀️