Bi gün misafirlikteydim bi akrabamız vardı sözde kızı iştahsızmış. Bi kaseye çorba koyayımda yedireyim dedi bende ‘az önce verdim yemiyor’ dedim. O da dediki ‘ben şimdi onu odaya götüreyim döve döve yedirecem’ 😨 bu cümleyi o kadar rahat bi tavırla söylediki şaşırdım kaldım. Başka türlü yemezmiş asla 🥺