Annesiballisiii evet bırakın akışına başka yapcak bişe yok ne yese o kar ya ağzna bişe almazsa ozamn ne olcak buarada biz korona olduk o dönem lokma girmyrdu ağzndan doktrmzda öncesnde asla bişe vermemişti neyse aradım yalvardım artık bi şurup verin diye iştahszlık için junor diye bi şurup verdi şuruptan sonra yemeye başladı ama sonra vermedim alışmasın bünyesi diye bnce araştrn bi deneyin derim