Hsrtm evet korkuyor insan elinde olmadan ama sakin olun siz tahlilleri yaptırın içiniz rahat olsun ben sonra dedim keşke daha sakin olabilseymişim diye herkes birşey söylüyo falan ben çok endişelenmiştim hemşire olmama rağmen ama geçiyo meral etmeyin Allah ıyilik versin hepimizin yavrusuna