Eylul2018 Mineltoygar sanırım sizde süt sarılığı var doktorunuz korkulacak bir durum yok dediyse korkmayın benim kızımın sarılığı geçti ama sarı rengi uzun bir süre kaldı. Ortalama 2 aydan sonra esmer bebeğim beyazladı
Mineltoygar Eylul2018 evet ya aslında bembeyazdı sonra esmer gibi oldu açılıyo yavaş ysvaş da zamanla demel ki yani inşallah, bu saatten sonra xararı olmaz diolar inş. ,😊
yenianneee makinistanne kesinlikle yapma benim başıma geldi aynısı ve şuan bebeğim emmiyor mama istiyor
mervee51 Senle ayni durumdayım canım 35 günlüğüz ve sarılığımız geçmedi bi türlü bizde 5 günlükken degerimiz 16ydı 1 gün yatırdılar 12ye düştü ciktik sonra yine 13e yükseldi iki güne bi kontrole gittik tahlillerinde bisey çıkmayınca anne sutu sariligi olabilir dedi doktor 2 aya kadar gecmeyebilir demisti üstünden iki hafta gecti bakalim bizde bugun goturcez kontorole sanki azaldı gibi geliyor bana ama bakalim
Mineltoygar mervee51 evet durum da aynı gidişatta aynıymış cnm 😊 aynı günlükler çocuklar , doktor dönüşü mesaj atar mısın, ben de perşembe gideceğim
mervee51 Mineltoygar aynen öyle canım insallah ikimizinde düştü haberlerini aliriz 😊 atarım tabi canım 😊
mervee51 Mineltoygar ben de sağlık ocağında gecmedi sariligi dedim de bacagina baktı düşük gibi dedi bende bana da öyle geliyor gibi ama gözleri ve yüzünde daha var dedim en son en zor yüz ve gözden atılıyor dedi canım insallah öyledir
Mineltoygar mervee51 evet aynen bacağına baktı 11 civarı filandır dedi bi bakma ile yani, beni korkuttupu nokta tedavi olması gerekebilir demesi oldu, ama doktorumuz 15 gğn önce normal demişti
Ask17 Mineltoygar benimkidr 2 ay sürdü. Küveze yada ışık tedavisine gerek duymadı doktorum. Birde demiştiki anne sütü sarılığına 3 ay kadar sınırı aşmadıkça müdahale etmiyoruz demişti. Seninkinin tam olarak nekadar bi sarılığı var bilmiorum ama ben gözümledr anlıyodum ilk doğduğundaki kadar sarı değildi gözlerinin içi filan baya hafif gündüz ışığında belli oluyodu.
mervee51 Mineltoygar valla aynı şeyler doktor bizede uzayabilir korkacak bisey yok sadece tedbiri elden birakmiycaz demisti insallah kurtuluruz artik
busrababuz Mineltoygar sarılık bebek ac kaldığında yada kaninda enfeksiyon olunca oluyor bence doktoruna götürün inşallah yanılmıştır doktor ben kızım da 8 gün yenidoğan yoğun bakımda yatırdım Allah dusmanima yasatmasin
Mineltoygar busrababuz cnm perşembe doktoruna gitçem zaten kesinlikle boş da bırakmam, 6 günlükken 1 gece küvözde yattık sonra çıktık, düştüü ama tam geçmedi, geçmiş olsun biz de 7 gün uattık ilk doğduğunda solunumdan ama çok zor Allah yaşatmasın kimseye
Denizbey Mineltoygar korkma 2 ay sonunda mutlaka geçiyor çok ciddi bi durum değilse bizimkisi 2 ay geçmedi doktorlarda korkutup duruyodu beyine zarar verebiliyo bilmem ne diye 3-4 kere kan alındı küçücük bebekten illa ki geçiyo bol bol emzir telaş yapma
busrababuz Mineltoygar sağol canım sana da insan 1 kez yaşadıysan korku oluyor her bir yerine birşey olsa