Emirseda bizim de troidlerine bakıldı cnm 15 gün önce normal seyrnde denildi, sarılık da bakılmıştı normal demişti doktor, sağlıl ocağındaki doktor gözle bakarak böyle söyledi ne kadar güvenilirse işte inşallah azalır bizimki de perşembe belli olcak bakalım, benim oplum da 6 gün solunmdan 1 gün de sarılıktan yatmıştı küvezde, bidaha olmasın inşallah