Naylonbranda Sltnm06_ Evet 4 tanesi hiç kalmadı sadece iki tanesinde rotusum yapılacak tekrar etti biri et beniydi,ilk düştükten sonra biraz pembelik oluyo ana iz için krem kullanınca hiç bir renk farkı yok tenle keşke daha önce aldirsaymisim diyorum hep
Naylonbranda ehlenmomyy Benim yüzüm sizdende küçük inanın zaten çok minyonda biriyim leke leke duruyodu bende hatta sol tarafımsa göz altınla yanak kismimda var bitane onu çok seviyorum aldırmadım çok farklı bı hava katiyo belirgenlestiriyorum bile bazen
Naylonbranda ehlenmomyy Yani ilk yakmada geçende var gecmeyende o benin derinligiyle alakalı,benim Dr ilk defada çok derin yakmayalim çukurluk olmasın dedi seans seans gidiyorum
ehlenmomyy Eliffatma0113 mysunshine diye bi sayfada ben silme leke giderici krem var guvenilirmi bende bilemedm ama netten arastirdim diger markasini no soil kullanip ise yaradigini soyleyen yorumlar okudum. Arastiriyorum acikcasi bende bilemedm
Emelkklce ehlenmomyy kuzum elbette akıyor ama o kadar yoğun akma olmuyor 10 santimi doğal kendi satım geri kalanda önceden kalma kızıl vardı eminim sanada çok yakışıcak
Naylonbranda Eliffatma0113 Klinikte yaptırdım idea klinik şubeleri var diğer şehirlerde de diye biliyorum
Ygz30 Tam on sene kullandım.Sonra platin sarıya döndüm.İki snedir hiç boya yapmadım.Bende düşünüyorum hangisini yapsam diye.Beyaz tenliye kesinlikle çok yakışıyor
minderbob EtiPetito yaa ben de beyaz tenli ve renkli gözlüyüm tarçın bakır çok istiyorum ama akınca kına gibi duruyor dediler:(
EtiPetito minderbob bilmiyorum ki ben sarışınım 😅 ama bakır çok beğeniyorum turuncuya dönük olacak. Akınca yeniden boyarsın evde bile boyanır