ehlenmomyy ben 2 seneye yakın bakır kullandım aşırı güzel bir renk beyaz tenliyim bende çok güzel duruyır ama 15 20 günde bir boyamak gerekiyır cok akıyor rengi soluk bi renk oluyor saclarım baya yıpranmıştı.. sonra eşim çok dikkat çekici oluyosun böyle deyip kendi rengine cevirttirdi😂 ama mutlaka bir ara yeniden yapıcam