ehlenmomyy Taze1mom hayir cnm istanbulda degilim saci kendi rengimiydi boyamiydi kendi rengiysa tutuyor boyaysa cok zor. benimki siyah boya ombremi kapatmak icin yaptirmistim gecen sene
Ddm_Urs_zyn ehlenmomyy bir beyaz tenli olarak tam sekiz yıl önce mavi siyahtan saçlarımı tarçın bakır a çevirdim ve bir daha da başka renge boyamadım😂 diğer saçlara göre çabuk akıyor ama ben çok seviyorum 🥰
ehlenmomyy Ddm_Urs_zyn ben hiç dipten komple boyatmadim ombre yaptirdim ve kapatmak icin siyah. Sanirim o yuzden endiseliyim🥰 akınca ne renk oluyordu ilk zamanlar cok sırıtıyormu? Ne kadar zamanda bir boyatiyorsunuz bide arkdaslarim her kuafor rengi tutturamiyor dedi dip daha acik oluyormus vs. Uctan baslayim boyamaya diyorlar dogrumudur bu bilgi
ehlenmomyy EtiPetito rahatsizim esim izin vermiyor kansere vs donusur diye. dün leke ben silici kremler gördüm kurutup dusuryormus cokta istedim. Fakat yuzume birsey olurda haberlere konu olurum diye vazgectm🤣
Ddm_Urs_zyn ehlenmomyy iyi bir kuaför yapması gerekiyor siyahı açmak cidden zor oluyor ilk zaman direk tam istediğim bakır olmadı çünkü altında açıcı kullanıldığından dolayı. Ben 3 haftada bir boyatıyorum. Özellikle yazın uçları sarıya dönüyor
Naylonbranda ehlenmomyy Once benlerinizi aldırın bence çünkü renk iddaali olduğu için kusur affetmiyor,ben yüzümden 6 tane aldırdım iki tanesi inatçı çıktı hala rotuslerim devam ediyo
ehlenmomyy Naylonbranda lazerlemi aldirdiniz operasyonlami izi kaliyormu yukarda fotografimi attm bakarmisin cnm cokmu goze batiyor banami oyle geliyor🤷♀️
Naylonbranda ehlenmomyy Lazer değil özel bi klinikte iğne ucu gibi makinayla isterseniz uyusturarak yakiliyo ama bence çok can yakan bişey değil ağda gibi düşünün anlık kabuk tutuyo üstü Dr verdiği kremle dusuyo asla uz kalmadı bende
Naylonbranda ehlenmomyy Bence çok büyük değil boyutları ben size benim benlerimi tarif edeyim yanak kenarından buruna kadar 4 tane ve burun üstüne tam iki kaşın oraya doğru ve boyutları kocaman kocamdi ben esmerim birde çok siyah renklilerdi aldirdiktan sonra herkes yüzün beyaz saçın ve kaşin çok koyu boya mi demeye başladı
ehlenmomyy otose_san kina varsa daha zor boya tutmasi yaptirirsan once uclardan basla dip kendi rengin daha csbuk tutacaktir cunku
ehlenmomyy Naylonbranda dr kremmi verdi? Cildiyeyemi gittiniz eger sadece kremle dusuyorsa hemen gideyim nettede ben silici krem gordum ama guvenemedm
Fitifiti ehlenmomyy 1 ay olmadan akıyor, dipler gelince de çok çirkin duruyor. Evet çok güzel renk ama çok da zor
ehlenmomyy Naylonbranda peki bu seanslımı birkerede dusuveriyormu canim benim suratim kucuk ben o yuzden goze batiyor
Naylonbranda Sltnm06_ Evet 4 tanesi hiç kalmadı sadece iki tanesinde rotusum yapılacak tekrar etti biri et beniydi,ilk düştükten sonra biraz pembelik oluyo ana iz için krem kullanınca hiç bir renk farkı yok tenle keşke daha önce aldirsaymisim diyorum hep
Naylonbranda ehlenmomyy Benim yüzüm sizdende küçük inanın zaten çok minyonda biriyim leke leke duruyodu bende hatta sol tarafımsa göz altınla yanak kismimda var bitane onu çok seviyorum aldırmadım çok farklı bı hava katiyo belirgenlestiriyorum bile bazen
Naylonbranda ehlenmomyy Yani ilk yakmada geçende var gecmeyende o benin derinligiyle alakalı,benim Dr ilk defada çok derin yakmayalim çukurluk olmasın dedi seans seans gidiyorum