Tazeanne35 rica ederim bende sizin durumunuzdaydim hep az kilo almis gibi geliyordu ama dr.asiri memnundu sonra bana aciklama yapinca rahatladim morelim duzeldi 😊 sizin postunuzu okuyuncu o yuzden sizi cok iyi anladim, eski dr.u hic takmayin isini tam yapamamis ilk aylarda gunluk en az 20 gram aliyorsa bebegin bu yeterli ve saglikli kilo alimi demektir 🧿 esinizin kuzeninede uzuldum valla 600 gram gayet guzel yani dr. Ne istiyor bebegin her ay 3 kilo almasinimi bekliyor😒🙄 yazik bosuna sagimla ugrasmis, siz iyi ki dr.degistirmisiniz yeni dr.guzel tepki vermis🌸