Sblatc benim kız şuan 2 buçuk yaşında bende rahatlıyim diye emzik verdim kızım emmek istemedi uyku sırasında emerdi çok çok zor bir süreç yıprattı ilk ay 1 buçuk kilo almıştı 2.red olduğu ay 700 sonra 600 500 diye düştü ama tamamiyle 9.ayda memeye döndü sabır vazgeçme biraz kendini bilince açıp emmek istedi 2.ye hamileyim asla emzik almam biberon da inş gerek kalmaz hemen emer