Sblatc Tazeanne35 ben eğer almazsa önce emziği veriyorum bi kaç dk uykulu gibi olunca hemen çıkarıp göğsümü veriyorum bazen o şekilde alıyo denediniz mi öyle
Sblatc Tazeanne35 bugün doktora gitmiştik sordum bu aylarda olabilir dedi çok açıklama yapmadı ama. Çopu meme reddi geçiciymiş. Sanırım bize düşen sabırla emzirmeye çalışmak vazgeçmemek.
LavininAnnesii Tazeanne35 çok berbat bi durum ya en son doktor reflü olabilir dedi gaviscon kullanıyoruz şimdi bakalım
Mucizepamugum Banucetin tabiki en önemlisi o zaten benim kizimda 3 ay guzel kilo aldi sonra 3 ay 20 gunlukken alt iki dişleri cikmaya basladi istahsiz bi bebek zaten iyice o sıra istahı gitti 5 bucuk aylik olduk cok sukur hala istahsiz ama masallah kilosu guzel 🥰
Yasemin38 Tazeanne35 canım 4.aydan az kilo alımı olabiliyor korkma.Sağlık açısından sıkıntılı bir durumu yoksa. Zaten 1 ayda 500- 1000 arası kilo alması beklenen bir durum. Sen beslenmene dikkat edip bol bol su içi günlük 2.5 3 litre kadar ve sık emzir
Yica Tazeanne35 bebeğim 4. Ayda 500 grm harika. Bana doktorumuz 200-400 grm alsa yeterli artık birşey bekleme dedi
Tazeanne35 Yica doktorda dedi hareketli galiba diye maşallah eli ayağı hiç durmaz yattığı yerde kalan bir bebek değil 🥰
Samilknur41 Bende oyleymisim bebekken bende bir anda zayiflamisim suandada 39 kiloyum ve sagligimda hicbir sorun yok birakin kilolu olup sagliksiz olcagina zayif olsun .
Tazeanne35 Yica hayır dönmüyor kafasını yukarı kaldırıyor dik kalkmaya çalışıyor yanlışlıkla koltukta döndü bir kere korktu 😀